Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~dedeis | użytkownik

imię i nazwisko adres zarejestrowany21.07.2004 @12:04:42 ostatnio na stronie11.09.2017 @22:45:16



kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty
digarty75 komentarze1808 posty na forum55

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
!graszkap    13.08.2009 @20:43:43
dzięki
~0tiv    25.07.2009 @01:27:56
właśnie przejrzałem prognozy pogody w internecie i z przykrością stwierdzam, że biometr dla grylla jest nie korzystny, ma być pochmurnie, wiać, a po południu - po 17 - ma padać deszcz ;/
W związku z powyższym przenosimy imprezę do znanego i lubianego wszystkim Włodkowica 21 http://www.zumi.pl/namapie.html?qt=&loc=wroc%B3aw%2C+w%B3odkowica+21&Submit=Szukaj&cId=&sId=&x=46&y=18 , godzina zbiorki bez zmiany - 18.

Decyzja jest niewzruszalna, mialo być fajnie przy gryllu, może być fajnie w klubie
Sorry za zamieszanie i zapraszam, Wit.
_______
http://www.witolszewski.blogspot.com witolszewski.blogspot.com | http://www.witolszewski.pl witolszewski.pl

hi, my name's Wit. i'm 24, and... yes... i'am strobist...
~imago    19.07.2009 @23:09:19
_______
.."..Jesli ogórek nie śpiewa,
i to o żadnej porze,
to widac z woli nieba
prawdopodobnie nie może.... " (Gałczyński)
!unreal    17.07.2009 @20:14:14
miłych
_______
plaża jest wszechświatem w pigułce
!unreal    17.07.2009 @01:02:54
-273 C
_______
plaża jest wszechświatem w pigułce
~noteh1    02.07.2009 @18:44:34
N I E, to ja dziekuje!
~Bimart    16.06.2009 @17:53:07
dzięki za obserwację .
_______
....... don't worry be happy.........
~imago    14.06.2009 @20:56:16
uohoho ..
:D
to ja dziękuję :D
_______
.."..Jesli ogórek nie śpiewa,
i to o żadnej porze,
to widac z woli nieba
prawdopodobnie nie może.... " (Gałczyński)
~pieczywo    07.06.2009 @21:27:38
siemano
~starydziad    27.05.2009 @00:50:24
dzięki wesoooło
u pana dosyć kosmicznie i "łałałiła" Czyli też fajnie
_______
"Shoulders, toes and knees... I'm 36 degrees... "
~starydziad    27.05.2009 @00:43:29
ja także dziękuję ...
_______
"Shoulders, toes and knees... I'm 36 degrees... "
~Bociek    20.05.2009 @21:26:51
wyglądasz na niezłego oryginała , wciąż widzę jak jedną ręką sączysz piwo a drugą od niechcenia walisz fotki ,>
~WHITEMONAD    08.05.2009 @23:06:20
oł fakin szit ja Ci dam! :crazy:
_______


In the wild wild west...Trying my hardest..Doing my best...To stay alive...I am love's soldier!
^fantastik    29.04.2009 @18:49:26
!unreal    24.04.2009 @13:12:39
_______
plaża jest wszechświatem w pigułce
~Lordluca    23.04.2009 @22:50:13
pozdro, pozdro
_______
Prawdziwa sztuka obroni się sama... Ale nie przede mną!
!unreal    01.04.2009 @18:19:37
konie z penisami grzbiecie co ci ludzie nie wymyślą
_______
plaża jest wszechświatem w pigułce
!unreal    01.04.2009 @18:03:46
biedny anioł bez dłoni to ma jakiś głeboki sens
trzeba się uczyć od mistrzów
_______
plaża jest wszechświatem w pigułce
!unreal    01.04.2009 @17:36:43
to będzie kanon
_______
plaża jest wszechświatem w pigułce
!unreal    01.04.2009 @17:23:56
normalnie mesjasz, jeszcze będziemy o nim słyszeć
hahahahahhahahaha
popłakałem sie ze śmiechu
ostatnio edytowane: 2009-04-01 17:25:44
_______
plaża jest wszechświatem w pigułce
!unreal    01.04.2009 @17:10:37
zobacz DD
_______
plaża jest wszechświatem w pigułce
~Argoth    26.03.2009 @20:49:49
dziekówka
_______
i tak mam w dupie Twoja opinię....
~VISETI    25.03.2009 @17:06:38
Bardzo ciekawe prace! Zapraszam do zaprezentowania w wirtualnej galerii http://www.viseti.pl
Pozdrawiam.
Poprzednia strona 1 ... 4 5 6 7 8 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt